Често задавани въпроси
По-долу е даден списък с често задавани въпроси. Въпреки това, моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако не намерите отговорите, които търсите.
Купуване онлайн
- Мога ли да поръчам по телефона?
-
За тези, които не обичат да попълват формуляри и предпочитат човешко общуване на живо, има услуга за поръчка по телефона. За тези, които намират за удобно да се обадят в посочения час и да приемат поръчката, сайтът разполага с услуга за обратно обаждане, която може да се използва в картата на избрания продукт.
След получаване на поръчката наш търговец ще се свърже с Вас на посочения телефон за потвърждение на всичко и уточняване на срока за доставка. След това при вас ще дойде наш куриер, който ще донесе поръчката и ще приеме плащането.
В случай на безкасово плащане на поръчката, нашият продавач ще Ви издаде фактура за избраните стоки. Трябва да заплатите фактурата в рамките на три банкови дни, след което поръчката ще Ви бъде изпратена с куриер.
- Как да променя количествата или да анулирам артикул в моята поръчка?
-
За да промените количества или да анулирате поръчка, моля, свържете се с нас. Ще ни е необходим номера на Вашата поръчка, който сте получили по имейл.
- Доставяте ли медицински изделия/ПТС в цялата страна?
-
Ако се чудите как да доставите медицински консумативи до дома си, когато сте в затруднено положение, ние имаме решението. Нашият екип може да достави медицински консумативи в близост до вашия дом в цялата страна. Ние доставяме медицински консумативи като инвалидни колички, болнични легла, кислородни концентратори и много други! Ако смятате, че може да сте далеч от нашето местоположение, тогава ни се обадете и ние със сигурност ще ви уведомим дали можем да доставим и на каква цена.
Гаранция
- Каква е гаранционната продължителност на моя продукт?
-
Всеки продукт има гаранционен срок, определен от производителя. Ние стриктно спазваме всички правила за връщане / замяна, а също така осигуряваме следгаранционно обслужване!
Гаранционният срок, определен от производителя, е посочен във всяка продуктова карта. Ако вече сте направили покупка, гаранционният срок е посочен в гаранционната карта.
Ние продаваме само сертифицирани продукти, които имат всички разрешителни за продажба в България. В комплекта за доставка определено ще получите гаранционна карта и инструкции на български език.
Важно: по време на срока на валидност на официалната гаранция, купувачите имат достъп до безплатен ремонт на продукт, който е повреден по вина на производителя в оторизиран сервиз. След този период ремонтните дейности се извършват на платена основа, а закупуването на резервни части се извършва по утвърдения ценоразпис.
- Какво се случва, ако гаранцията на моят продукт е изтекла и се нуждае от ремонт?
-
Моля, свържете се с нас, за да получите РВС (разрешение за връщане на стока). Нашият отдел за връщане с удоволствие ще изпрати вашия продукт до производителя за оценка на ремонта. Ние ще се свържем с вас с оценката преди извършване на ремонт. Винаги ще имате избор дали вашия продукт да бъде ремонтиран или изпратена обратно при вас.
- Имам проблеми с закупения продукт. Какво трябва да направя?
-
Силно препоръчваме да се свържете със сервизния център, ако имате проблеми, свързани с работата на продуктите.
За да избегнем недоразумения, Ви молим внимателно да проучите Ръководството за потребителя, условията на гаранцията, да проверите дали гаранционната карта е попълнена правилно. Гаранционната карта е валидна само при наличие на коректно и ясно посочени: модел, сериен номер на продукта, дата на продажба, както и ясни печати на продавача и подпис на купувача. Моделът и серийният номер на продукта трябва да съответстват на посочените в гаранционната карта.
- Какви са гаранционните ограничения?
-
При нарушаване на тези условия, както и в случай на промяна, изтриване или презаписване на данните, посочени в гаранционната карта, гаранционната карта се анулира.
В този случай Ви препоръчваме да се свържете с нас, за да получите нова гаранционна карта, която отговаря на горните условия. Ако датата на продажба не може да бъде определена, в съответствие със Закона за защита на потребителите, гаранционният срок се изчислява от датата на производство на продукта.
- При кои случаи не важи гаранцията?
-
Гаранцията за устройства и устройства се оттегля в следните случаи:
- Има механични повреди, причинени по вина на потребителя.
- Има следи от отваряне (включително следи от самостоятелен ремонт).
- Медицинските изделия и устройства са били неправилно експлоатирани и (или) съхранявани.
- Няма документи, потвърждаващи факта на плащане и (или) оригиналната опаковка на стоките.
- Повредата на медицинското оборудване е причинена от неизправност на електрическите мрежи.
- Течност или някакъв чужд предмет е попаднал в медицинското изделие или устройство.
- Не са спазени условията по експлоатация на медицинското изделие/ ПТС.
Сервизно обслужване
- Какъв вид поддръжка предоставяте на вашите клиенти?
-
Имаме специализиран персонал от обучени експерти, които да ви помогнат. Ние спазваме всички производствени гаранции и с удоволствие ще се справим с всякакви гаранционни искове, които може да имате. Моля, не се колебайте да се свържете с нас, ако имате някакви въпроси или проблеми преди или след като закупите вашите желани продукти.
- Имам медицинско изделие/ ПТС, издадено от Агенция социално подпомагане/ Здравна каса, но се нуждае от ремонт, можете ли да помогнете?
-
Ако вашият продукт е бил предоставен чрез служба Агенция социално подпомагане/ Здравна каса, ние можем да Ви помогнем. Моля, свържете се с нас, за да Ви обясним подробно какво трябва да направите. Преди да се свържете с нас моля, подгответе си всички налични документи получени при взимането на медицинското изделие/ ПТС.
- Моето медицинско изделие/ ПТС има част, която е счупена и спешно трябва да намеря нова.
-
Трябва да се свържете с магазина от където сте закупили даденото медицинско изделие/ ПТС. Ако те не разполагат в момента с такава, можете да потърсите в други магазини заместител.
Общи въпроси
- Къде мога да купя продукт на фирма Meyra? Мога ли да го купя директно от Meyra?
-
Фирма Meyra е производител, който продава продукти чрез дилърска мрежа. Ние предлагаме всички продукти, аксесоари и резервни части на фирма Meyra. Можете да се свържете с нас и ние ще Ви помогнем.
- Как да разбера дали ми се полагат някакви медицински изделия/ ПТС? Как да науча повече и какви медицински изделия/ ПТС биха ми помогнали?
-
Може да се свържете с нас и ние с радост ще Ви помогнем с информация.
- Продавате ли ново оборудване директно от производителя?
-
Ние продаваме само ново оборудване и консумативи, закупени директно от всеки производител, и спазваме всички гаранции.
- Мога ли да върна стола за баня и тоалетна/ антидекубитален дюшек, ако не ми харесва или не ми е удобен?
-
Съжалявам но не. Стерилните и хигиенни продукти не могат да бъдат върнати в случай, че целостта на опаковката им бъде нарушена. Този тип оборудване не подлежи на връщане поради проблеми с контрола на инфекциите.
- Мога ли да кача инвалидната си количка на самолет?
-
„На пътниците от хората с увреждания и други лица с увреждания трябва да бъде осигурена възможност да останат в собствената си инвалидна количка (с изключение на инвалидна количка с електрическо задвижване) до качването им на борда на самолета.
Инвалидна количка с електрическо задвижване, използвана от пътник, се регистрира като чекиран багаж при регистрацията за полета.
Пътниците, използващи инвалидна количка с електрическо задвижване, трябва да носят комплект гаечни ключове/устройства за разкачване на клемите на батерията на инвалидната количка, както и опаковка на батерията в съответствие с Техническите инструкции на ICAO за безопасен превоз на опасни товари по въздух. Изключването и свързването на клемите на акумулатора на инвалидната количка с електрическо задвижване се извършва от пътниците самостоятелно или по искане на необходимостта от услуги от сервизна организация.
Ако имате въпроси при транспортиране на Вашата количка по въздух, винаги можете да се свържете с нас за съвет.