Доставка и връщане
Моля, свържете се с нас, ако не намерите информацията, която търсите.
- Каква е вашата политика за връщане?
-
Искаме да сте напълно доволни от покупката си. Можете да върнете покупката си в рамките на 14 дни от получаването. За да отговаряте на условията за връщане, моля, имайте предвид следното:
- Продуктът трябва да е неупотребяван, без промени, чист и без повреди;
- Да е в оригиналната си опаковка и в търговски вид.
Политиките за връщане за медицинско оборудване могат да бъдат много строги поради хигиенни проблеми и предотвратяване на кръстосано замърсяване. Всеки отворен продукт не може да бъде върнат за възстановяване на сумата. Ако имате някакви колебания с поръчката си, моля, свържете се с нашите експерти, за да ви помогнат.
Разходите за обратна доставка са отговорност на клиента.
- Кога ще получа поръчката си?
-
Всички поръчки, с изключение на персонализираните, обикновено се изпращат в рамките на 2 работни дни, след получаване на плащането. В случай, че поръчката ви не може да бъде изпратена в горепосоченото време, ще се свържем незабавно с вас.
- Колко струва доставката?
-
“РЕХА КОНСУЛТ” ЕООД предлага безплатна доставка за всички поръчки, които надхвърлят сумата над 250 лв.;
При по-малки суми, доставката се изчислява индивидуално в процеса на поръчване.
- Какви са условията за връщане на закупена стока?
-
Клиентът има право, без да дължи обезщетения или неустойка и без да посочва причина, да върне получената стока. Според Закона за Електронната Търговия и Закона за Защита на Потребителя, на клиента ще бъде възстановена пълната заплатена сума. Връщането се допуска при следните условия:
- Заявката за връщане на стоката е подадена писмено на имейл info@reha.bg или устно чрез обаждане, в срок не по-дълъг от 7 дни след покупката.
- Стоката е в добър търговски вид - оригинална опаковка, с оригинални етикети, придружена от оригиналните документи, издадени от „РЕХА КОНСУЛТ“ ЕООД – фактура (ако е издадена такава), касов бон;
„РЕХА КОНСУЛТ“ ЕООД си запазва правото да не възстанови заплатената от клиента сума в случай на нарушено едно или повече условия за връщане на стока.
Извадка от Закона за защита на потребителите с последно изм. ДВ. бр. 23 от 27 март 2009 г.
Чл. 55. (1) Потребителят има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения договор от разстояние в срок 7 работни дни, считано от датата на:
1. получаване на стоката от потребителя, когато са изпълнени изискванията на чл. 54 - за стоки;
2. сключване на договора, а когато задълженията по чл. 54 са изпълнени след сключването на договора - от деня на тяхното изпълнение, но не по-късно от срока по ал. 3 - за услуги.
...
(6) Доставчикът е длъжен да възстанови на потребителя в пълен размер заплатените от него суми не по-късно от 30 дни, считано от датата, на която потребителят е упражнил правото си на отказ от сключения договор.
(7) Потребителят е длъжен да съхранява получените от доставчика стоки, тяхното качество и безопасност по време на срока по ал. 1.
- Как мога да върна продукт?
-
Ако продуктът не ви устройва, ние ще го приемем обратно, ако се свържете с нас не по-късно от 14 дни от датата на закупуване (получаване).
Постарахме се да направим процеса на връщане възможно най-удобен:
- Моля, не използвайте този артикул.
- Пазете опаковката, ППП и касовия бон.
- Напишете заявление (Формуляр за връщане на Продукт).
За да получите формуляр за връщане, моля, свържете се с мениджъра на онлайн магазина. Той ще изпрати формуляра и ще даде всички необходими консултации. Ние ще ви изпратим алтернативен продукт или ще ви върнем парите минус разходите за транспорт.
При връщане на стоката Ви, молим да я опаковате качествено, за да запазите външния и вид по време на транспортиране (твърда опаковка, каса при необходимост и др.).
- Как става замяна на стоки с неподходящо качество (брак)?
-
Ако дефектът бъде открит по време на визуалния оглед при доставката на стоката, имате право да я откажете и да не заплатите стойността на доставката.
Ако по време на експлоатацията на продукта бъде открит скрит дефект, можете да го замените за подобен или да го върнете, при условие че:
- Дефектът е производствен дефект;
- Продуктът е използван по предназначение и в съответствие с инструкциите за употреба;
- Има касови бележки и разписки от продажби;
- Не е изтекъл гаранционният срок на продукта;
- Стоките нямат механични повреди или следи от самостоятелен ремонт, както и промени в дизайна.